回眸只一瞬身影已远行

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مردم چین دوست دارند سس سویا بخورند و سس سویا بعد از برنج معمولی، روغن و نمک در رتبه پنجم در "هفت چیز برای باز کردن در" قرار دارد. در پاییز، خرچنگ‌های مودار فروش خوبی蝦多士 نیز با قدرت خود طرفداران بسیاری را به دست می‌آورد و سس تند لائوگانما در اینترنت به‌عنوان یک «کاردستی انسان‌خوار» شناخته می‌شود.

در طعم‌های سنگین‌تر امروزی، سس چیلی به یک نیاز خانگی برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. شکلu002Fsoogif

در شمال شرقی، جنوب غربی و سایر مناطق، مردم اغلب از سس سویا برای طعم دادن به غذاها استفاده می کنند و وقتی به شهرهای توریستی ساحلی کل چین در حال توسعه سفر می کنند، متوجه می شوند که سس های مختلف غذاهای دریایی (از جمله ماهی، سس میگو) و سس خرچنگ) بهترین راه برای چشیدن غذاها هستند. "یاری تازه" روی میز غذاخوری مردم محلی ما.

01 سس چای شنی

وجود سس ساتای باید با دیگ داغ بیف همراه باشد.

اگر در پکن، تیانجین و هبی، سس کنجد شیرین و سس تره فرنگی خوش طعم را انتخاب کنند، این سس را دوست خواهند داشت؛ اگر از جنوب فوجیان و چاوشان می‌خورید، می‌توانید این سس را انتخاب کنید.

همراه خوبی برای هات دیگ بیف چاوشان است

سس چای شنی محصولی از ترکیب فرهنگ های شرکتی است. زیرا اندونزی و مالزی چهارراه توسعه ترافیک جهان هستند.در اینجا بازرگانان کشورهای عربی چاشنی های تند می آوردند و دریانوردان چینی که به دریاهای جنوبی می رفتند برای ما سس ماهی و رب میگو می آوردند. ادغام دو سلیقه متفاوت در آموزش و ارتباط، چاشنی ترکیبی منحصر به فرد خود را تشکیل داده است.

هنگام خوردن دیگ داغ، سس ساتای با سیر، روغن کنجد و پیازچه سرو می‌شود و گوشت گاو تازه، شور و تند معطرتر است و تعداد بی‌شماری از غذاخوری‌ها را به سمت خود جذب می‌کند.

02 خمیر میگو

نه تنها فوجیان و گوانگدونگ سس میگو و خرچنگ تولید می کنند، بلکه منطقه بوهای ریم و ژجیانگ نیز مناطقی با شیلات توسعه یافته در کشور من هستند و مناطق اصلی تولید سس میگو و خرچنگ هستند.

خمیر میگو. شکل / شکل کرم خلاق

خمیر میگو در امتداد ساحل و دریاچه های داخلی تولید می شود.

سس میگو چائوهو از دانشگاه آنهویی و سس میگوی ما از دریاچه گائویو و دریاچه کیاندائو از محصولات معروف آب شیرین هستند؛ سس میگوی پیپی و سس کریل از دریای بوهای در گذشته تاثیر زیادی بر تولید داشته اند. در Jinzhou استان لیائونینگ، Qinhuangdao از Hebei Bank، Weihai از شاندونگ و جاهای دیگر، رب میگو بنفش اغلب در کنار جاده در سطل های بزرگ فروخته می شود. حیف است که ما اکنون در چین هستیم به دلیل شرکت های ماهیگیری بیش از حد در کشور ما که به طور فزاینده ای برای توسعه بازار غذاهای دریایی کمیاب شده اند.

عکس برنج سرخ شده با سس XO است. ایده های خلاقانه

علاوه بر این، وقتی صحبت از سس هویزین می‌شود، نمی‌توان به سس XO هنگ کنگ اشاره کرد که شبیه سس سالاد است و همچنین در جنوب شرقی آسیا منشأ گرفته است که از سس تند به وجود آمده است. سس XO از غذاهای دریایی گران‌قیمتی تهیه می‌شود که گرم و تازه پخته می‌شوند و می‌توان از آن هم برای طعم‌دهی و هم برای غوطه‌وری استفاده کرد.

03 خمیر خرچنگ

خمیر خرچنگ معمولاً از خرچنگ های شنا درست می شود و در تیانجین، Qinhuangdao، Hebei و Ningbo، ژجیانگ معروف است.

مردم نینگبو به خصوص عاشق خوردن سس خرچنگ هستند، که در آهنگ های محلی سنتی منعکس شده است، مانند: "کلم شیائو، هوش مصنوعی، شوهر می تواند از کسی بخواهد نامه ای بیاورد. شانگهای آنقدر مشغول کار است که نمی تواند ترک کند، خرچنگ حلزون گلی سس به ارمغان می آورد اینجا را کلیک کنید." اگرچه برای درک آهنگ های محلی خسته کننده است، اما وضعیتی را نیز منعکس می کند که دستفروشان در خیابان ها و کوچه های شهر نینگبو سس خرچنگ می فروشند و هر خانواده ای عاشق خوردن سس خرچنگ است.

  • ۰۰/۱۲/۱۰
  • hlavend hfdggf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی